Medlemmer

12.03.2024

Persondata
Sikkerhedsforeningen  er en forening, som arbejder for at fremme branchens ry. Vi ønsker at sætte fokus på sikkerhed og kvalitet indenfor kosmetiske behandlinger og permanent makeup. Derudover kan medlemmer nyde godt af forskellige medlemsfordele, som sikre brugbar viden og kompetence løft.

Det betyder at store, små, nyåbnede såvel som garvede klinikker, er ligestillede og lige nødvendige. For alle kommer med noget værdifuldt. Nogle med gode spørgsmål og andre med gode svar.

Vi beskytter dine personoplysninger for alle besøgende på sikkerhedsforeningen som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til. Vi gemmer dine persondata i 5 år.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger, som ikke er udviklet af sikkerhedsforeningen. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger. Dine oplysninger kan blive videregivet i de 5 år, vi gemmer dem. Ved at benytte Kosmetika.dk, accepterer du at vi må bruge dine oplysninger som beskrevet i denne persondatapolitik.

For brugere af hjemmesiden sikkerhedsforeningen, indsamles og gemmes almindelige kategorier af personoplysninger: IP-adresse og placering baseret på geografiske data, som vi indsamler fra din computer eller anden mobil enhed. Alle de ovennævnte oplysninger behandler vi for at forbedre vores portal og brugeroplevelse.

Indsigelse
Som bruger på Sikkerhedsforeningen har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, vi har registreret om dig. Du har mulighed for at få alle dine oplysninger og aktiviteter slettet. Ønsker du at få slettet dine oplysninger bedes du sende en mail til: kontakt@sikkerhedsforeningen.dk.